Dane adresowe:

 

Przychodnia Willowa i Stomatologia

ul. Willowa 2920-819 Lublin

 

Rejestracja telefoniczna: 81 516 80 90

 

    Fax: 81 516 80 70

 

 Resjestracja on-line: info@przychodniawilowa.pl

Szanowni Państwo,

W naszej przychodni sprawujemy opiekę medyczną od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 18:00. Poza godzinami pracy przychodni to jest w godzinach od 18:00 do 08:00 oraz w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy opiekę przejmują: 

 

Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Lublin, ul. Abramowicka 2
Tel. 81 728 63 70

 

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Lublin, ul. Aleja Kraśnicka 100.
519 058 752,
Tel. 81 537 40 25,
519 058 953

 

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie. Lublin, ul. Mieczysława Biernackiego 9.
Ul. Mełgiewska 7-9
Tel. 81 760 43 43,
515 752 750

 

Nocna (18.00-8.00) i Świąteczna Opieka Stomatologiczna:

Przychodnia Specjalistyczna Hipoteczna.
Lublin, ul. Hipoteczna 4.
Tel. 81 532 50 82

 

 

W razie nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia pacjent może udać się po pomoc do dowolnego punktu nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, niezależnie od tego, gdzie mieszka, i do którego lekarza/pielęgniarki podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) złożył swoja deklarację.

 

Narodowy Funduszu Zdrowia przypomina, że od czerwca działa Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK).

TPK – 800 137 200 – jeden numer w całej Polsce

 

Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 –  pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych. Telefony odbierane są od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, a w soboty, niedziele i święta TPK działa całodobowo. Połączenie jest bezpłatne.

Podczas połączenia, w razie potrzeby, personel medyczny  wystawi e-receptę, e-skierowanie lub e-zwolnienie. Wszystko cyfrowo i wygodnie. Natomiast jeśli konsultacja telefoniczna okaże się niewystarczająca, wtedy personel medyczny zaleci: wizytę w najbliższej stacjonarnej placówce nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, kontakt ze swoim lekarzem POZ (w godzinach pracy POZ).

W przypadku stwierdzenia stanu nagłego zagrożenia zdrowia i życia –  wezwanie zespołu ratownictwa medycznego. Niewątpliwą zaletą i wygodą korzystania z TPK jest fakt, że jest to jeden numer dla całego kraju. Dlatego warto go mieć zapisanego w telefonie.

 

Nie mniej istotne jest to, że TPK obsługuje połączenia w języku polskim oraz w: angielskim, rosyjskim, ukraińskim.

Platforma jest dostępna dla osób niesłyszących

Ze zdalnej konsultacji z pielęgniarką, położną lub lekarzem mogą korzystać także pacjenci niesłyszący. Specjalnie z myślą o nich, TPK oferuje udzielanie porad przez specjalny wideoczat. Komunikacja odbywa się w języku migowym, przy wsparciu tłumacza Polskiego Języka Migowego. W tym celu należy wejść na stronę:

https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/tpk-wideorozmowa-z-tlumaczem-jezyka-migowego

Opieka 24 h

UMÓW WIZYTĘ